Μάρδας: Δεν έχω μετανιώσει για τη δήλωση μου για τους πρόσφυγες


H δήλωση του Δημήτρη Μάρδα για τους «επενδυτές» πρόσφυγες προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και ακούστηκαν πολλά σχόλια. Ο υφυπουργός Εξωτερικών, έδωσε διευκρινίσεις για την δήλωση του αυτή.

Στηκ εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη μίλησε σήμερα το πρωί ο υφυπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Μάρδας και μέσα σε άλλα σχολίασε και την δήλωση του για τους πρόσφυγες, για την οποία δέχθηκε σκληρή κριτική.

Σύμφωνα με τον κ. Μάρδα οι πρόσφυγες που είχαν χρήματα δεν έφυγαν με αεροπλάνο από την Συρία, καθώς δεν πήραν τη βίζα που ήθελαν και πρόσθεσε ότι πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους που είχαν χρήματα στις τράπεζες της χώρας τους ή σε τράπεζες άλλης χώρας αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν μέσω Τουρκίας.

«Όχι, δεν το έχω μετανιώσει. Φυσικά και δεν το μετάνιωσα. Υπάρχει μία διεθνής εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα. Ως εκ τούτου μπορούμε να αντλήσουμε τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για αυτή τη διεθνή εμπειρία και στο βαθμό που θεωρούμε ότι αυτή η εμπειρία μπορεί να εφαρμοστεί και εδώ να ακολουθηθεί» απάντη ο υφυπουργός Εξωτερικών σε ερώτηση αν μετάνιωσε για την δήλωση του.



Μάρδας: Δεν έχω μετανιώσει για τη δήλωση μου για τους πρόσφυγες Μάρδας: Δεν έχω μετανιώσει για τη δήλωση μου για τους πρόσφυγες Reviewed by Unknown on 1:21:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.