Εσύ σε ποιο ρόλο της ζωής σου θα έπαιρνες όσκαρ;


Eίμαι μια ηθοποιός, του θεάτρου ,κατά βάση. Από όταν με θυμάμαι είμαι πάνω στο σανίδι και δίνω καθημερινά, μια παράσταση. Σεναριογράφος η ζωή, αυτή γράφει και η ψυχή σκηνοθετεί.

Κάποιες φορές παίζω σε κωμωδία και κάποιες άλλες σε τραγωδία. Άλλοτε μου λέει να ενσαρκώσω τη χαρά, την ικανοποίηση, το γέλιο άλλοτε τη θλίψη, το πόνο, τα δάκρυα. Πρωταγωνιστής πάντα εγώ και μοναδικός θεατής ο εαυτός μου.

Για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, η σκηνοθέτης μου από πολύ νωρίς με προόριζε για ‘’μεγαλεία’’ και σαν έκανε διανομή μου έδινε τους δυσκολότερους ρόλους. Πιθανών να ήξερε ότι από μικρούλα ακόμη θα εξελιχθώ σε μεγάλο ταλέντο, ότι θα διαπρέψω και είχε τις ανάλογες απαιτήσεις από μένα. “Ο καλός ηθοποιός όταν βγει στο σανίδι φαίνεται” μου ψιθύριζε “πιστεύω ότι μπορείς να παίξεις τα πάντα . Με αυτό τον τρόπο αποκτάς την εμπειρία , μαθαίνεις , εξελίσσεσαι”.
Και έτσι όταν έπαιζα κωμωδία πως τα κατάφερνε και το γύριζε σε τραγωδία εκείνη και η σεναριογράφος μόνο το ήξεραν. Πολλές φορές συνεργάζονταν μαζί και έγραφαν το σενάριο που μου ταίριαζε.

Για να πω την αλήθεια δεν είναι το πιο εύκολο να είμαι ηθοποιός. Απαιτεί πολύ από τον προσωπικό μου χρόνο και έχει μεγάλη κούραση. Έχω ατελείωτες ώρες πρόβα , έχω να μάθω τα λόγια , έχω να μάθω πως θα στηθώ στην κάθε σκηνή αλλά για όλα αυτά με αποζημιώνει όταν θα φθάσει η στιγμή της πρεμιέρας , τότε θέλω να τα δώσω όλα, να δώσω ρέστα.
Δεν το κρύβω ότι τα πρώτα χρόνια είχα μεγάλο τρακ διότι από την ερμηνεία μου εξαρτιόταν το χειροκρότημα και το μπράβο από τον έναν και μοναδικό θεατή μου. Αναλόγως πως θα απέδιδα το ρόλο θα έπαιρνα και τις ανάλογες κριτικές άλλοτε καλές, άλλοτε μέτριες, άλλοτε άσχημες. Όταν αυτές ήταν χάλια στεναχωριόμουν , θύμωνα, έβριζα, τα έβαζα με μένα που δεν ήμουν τόσο καλή όσο θα έπρεπε.
Προσπαθούσα συνέχεια να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερη από την προηγούμενη φορά αλλά αυτό δεν ήταν πάντα εφικτό.
Τα λάθη επαναλαμβάνονταν αρκετές φορές και ένιωθα πάλι το θυμό να έρχεται και το σπουδαιότερο άρχισα να αντιλαμβάνομαι τον φόβο της αποτυχίας να κάνει την εμφάνιση του. Για να μην με πάρει από κάτω όλο αυτό, ξεκίνησα να το δουλεύω.

Διαπίστωσα πολύ αργότερα ότι μου άξιζε όχι ένα αλλά πολλά μπράβο ακόμη και όταν ήμουν κακή ηθοποιός και άρχισα να μου τα μοιράζω.
Μπράβο, λοιπόν για το στήσιμο μου , για τη προσπάθεια μου, για το κόπο μου, για τη σκηνική μου παρουσία, για το χρόνο μου που αφιέρωσα.
Μπράβο ακόμα και για το άσχημο παίξιμο μου γιατί βρήκα το θάρρος να εκτεθώ, να βγω στη σκηνή να παίξω επειδή όλο αυτό θέλει μεγάλη δύναμη για να το κάνεις.
Μπράβο που παρόλη τη δυσκολία του ρόλου τον ερμήνευσα με τον καλύτερο τρόπο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Μπράβο για τους χιλιάδες ήρωες και ηρωίδες που έχω υποδυθεί είτε με επιτυχία είτε με αποτυχία είναι όλοι δικοί μου και τους αγαπώ το ίδιο.
Εξάλλου από την αποτυχία μαθαίνω και προχωρώ. Μπράβο λοιπόν στη πρόοδο μου, στη μάθηση μου στο ταλέντο μου.
Μπράβο σε μένα!

Υ.Γ. Μήπως κάποιοι είστε και εσείς ηθοποιοί κα δεν το γνωρίζετε; Μια δοκιμή στο σανίδι θα σας πείσει.

αναπνοές


Εσύ σε ποιο ρόλο της ζωής σου θα έπαιρνες όσκαρ; Εσύ σε ποιο ρόλο της ζωής σου θα έπαιρνες όσκαρ; Reviewed by Unknown on 4:24:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.