Μια σερβιτόρα έγραψε αυτό το μήνυμα στον πελάτη που δεν της άφησε καθόλου φιλοδώρημα…


Η Τέιλαρ Κόρντοβα εργάζεται ως σερβιτόρα σε ένα εστιατόριο και βασίζεται στα φιλοδωρήματα των πελατών της για να συμπληρώσει το μισθό της. Η 22χρονη ανέβασε πρόσφατα στο Facebook αυτό το μήνυμα μέσα από το οποίο απευθύνεται σε κάποιον πελάτη που δεν της άφησε φιλοδώρημα.

Στο μήνυμα της αναφέρεται σε κάποιον πελάτη ο οποίος αν και είχε λογαριασμό 187 δολάρια, δεν της άφησε καθόλου φιλοδώρημα. Στις ΗΠΑ είναι πολύ συνηθισμένο να αφήνει ο πελάτης 15% – 20% φιλοδώρημα. Για την Κόρντοβα αυτό θα σήμαινε 27-37 δολάρια επιπλέον στην τσέπη της.



«Αυτός. Αυτός είναι ο λόγος που δουλεύω τόσο πολύ. Αυτός είναι ο λόγος που κλαίω στο ντους.

Αγωνίζομαι να αγοράσω ρούχα στην κόρη μου και φαγητό στις κοιλιές μας, για αυτό. Είστε πιο τιποτένιος και από το τίποτα.

Κάθε φορά που αισθάνεστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να μην αφήσετε καθόλου φιλοδώρημα στον σερβιτόρο σας, άλλος ένας απλήρωτος λογαριασμός προστίθεται σε αυτούς που έχουμε επειδή δεν μας φτάνουν τα χρήματα.


Αυτό είναι το φαγητό της εβδομάδας το οποίο θα στερηθούν οι οικογένειας μας επειδή εσύ απλά σκέφτηκες ότι δεν ήταν απαραίτητο. Παρόλο που σαν πελάτης ήσουν πολύ απαιτητικός και πολλά από αυτά που πήρες δεν σου χρεώθηκαν καν.

Αυτό είναι ένα ακόμα από τα βασικά είδη που θα στερηθεί η κόρη μου επειδή δυο δολάρια είναι πολλά για σένα. Κάθε απόφαση έχει συνέπειες.

Οι σερβιτόροι πληρώνονται 2-5 δολάρια την ώρα ανάλογα με τον εργοδότη. Για αυτό την επόμενη φορά που δεν επιθυμείτε να αφήσετε φιλοδώρημα, ανεξάρτητα από ότι προηγήθηκε μέχρι να πάρετε στα χέρια σας τον λογαριασμό, σκεφτείτε πόσες ώρες πρέπει να δουλέψετε εσείς την εβδομάδα, με 2-5 δολάρια την ώρα, για να ταΐσετε την οικογένεια σας.

Θα μπορούσατε να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας μόνο με αυτή την αμοιβή; Θα μπορούσατε να ταΐσετε την οικογένειά σας και τον εαυτό σας; Γιατί αυτό ακριβώς συμβαίνει όταν επιλέξετε να μην αφήσετε φιλοδώρημα.

Σας παρακαλώ, σας παρακαλώ, να δίνετε φιλοδώρημα στον σερβιτόρο. Ακόμα κι αν σας πρόσφερε την χειρότερη εξυπηρέτηση που είχατε ποτέ.

Ένα 10% φιλοδώρημα είναι αρκετό. Δεν χρειάζεται να μπείτε καν στον κόπο να έρθετε στο εστιατόριο, αν δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το φιλοδώρημα. Υπάρχει ένα McDonald’s πιο κάτω στο δρόμο, αν είστε τόσο τσιγκούνης».

Πηγή: dinfo


Μια σερβιτόρα έγραψε αυτό το μήνυμα στον πελάτη που δεν της άφησε καθόλου φιλοδώρημα… Μια σερβιτόρα έγραψε αυτό το μήνυμα στον πελάτη που δεν της άφησε καθόλου φιλοδώρημα… Reviewed by Unknown on 8:45:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.